poniedziałek, 30 grudnia 2013

Final Fantasy XIII - PlayStation 3 Lauresowym Okiem

Dziś pragnąłbym, przedstawić kolejny tekst mojej małżonki. Tekst dość szczególny bo tyczący jednej z serii gier, które są wyjątkowe dla mojej żony. Chodzi o Final Fantasy, a dokładniej o 13 część serii. Final Fantasy towarzyszył mojej lepszej połowie prawie całe życie i zresztą był jednym z tytułów dla których kupiła PC, PSX, PS2 oraz PS3. Wśród znajomych uznawana jest za specjalistę FFVII (gdyż wyhodowała nawet dwa złote Chocobosy - cokolwiek by to nie znaczyło ). Dla mnie to też nieocenione źródło wiedzy podczas przechodzenia kolejnych części serii. Zatem zapraszam na tekst poświęcony wersji na PS3 okiem fachowca.

Uwielbiam serię Final Fantasy. Wszystko zaczęło się od Final Fantasy VII w którą grałam u koleżanki ( dzięki E-chan za znoszenie mnie zajmującej twój komputer ), był to rok 1997 i nie miałam jeszcze swojego komputera. Szczęśliwie namówiłam na zakup takiego rodziców i dzięki temu mogłam zagrać w Final Fantasy VII oraz oczywiście Baldur's Gate. Ech stare czasy. A potem Final Fantasy VI itd. W sumie przeszłam wszystkie "Finale" ( oprócz tych on-line ). 
Przy Final Fantasy XIII gra szła mi jednak bardzo opornie. Final Fantasy XIII ma piękną oprawę graficzną, całkiem niezły system walk i awansu ale ma też wiele minusów, które zniechęciły wiele osób, a i mnie denerwowały. Jeśli popatrzeć na pucharki moich znajomych to widzę, że nikt nie ukończył tej gry.
Oto kilka argumentów dlaczego Final Fantasy XIII nie jest do końca udany :
- Powód pierwszy i najważniejszy to liniowość  tej gry. Przez długie godziny jesteśmy zmuszani do tego by iść jedynym utartym i słusznym (prostym) szlakiem.
- Kolejny minus. W grze ( całej ) cierpimy też na małą ilość gotówki ( nie stać nas nawet na kupno potionów czy phoenix down ), na samym końcu można znaleźć i sprzedać kilka skarbów.
- Broń i akcesoria - można im podnosić poziomy, ale znowu nie do końca jest czym ( bardzo mało wypada przedmiotów, które pozwalają nam podnieść poziom broni czy akcesoriów). Dopiero pod koniec gry pokonując Adamantoise, licząc na szczęście że Vanille (jedna z dziewacząt nam towarzysząca w grze) uda się czar death można zdobyć  Platinium Ignot i podnieść poziom broni. Ale walka tu zależy tylko od szczęścia.
- Kolejna irytująca sprawa, jeśli w czasie walki zginie postać ustawiona jako lider to gra się kończy, pomimo pełnego życia kolejnych dwóch postaci biorących udział w walce.
- Drażni też żenująca siła Summonów tu zwanych Eidolonami, są beznadziejnie słabe. Tak słabe, że nie ma sensu ich odpalać. Jedyne co dają to możliwość podleczenia drużyny w kryzysowej sytuacji.
Nie mówiąc o tym, że możemy przyzwać tylko tego który jest przypisany do postaci lidera, reszta nie może takich pomocników przyzwać.
- Kolejna sprawa postacie pod koniec gry mają nadal mało HP w porównaniu do przeciwników. Oczywiście po nabiciu paska Stagger potwora zadajemy większe obrażenia. Nie mamy tu jednak poczucia bycia " kozakiem " nawet na koniec gry. Postać zabiłaby się swoim atakiem w kilku ciosach, a przeciwnika młóci i młóci.
- Do tego postacie, kobiece są fajnie stworzone ( nawet przesłodzona do bólu Vanille ), ale panowie w tej grze.... No ja rozumiem, że niby gracze to faceci. Ale jednak w "Finalach" były postacie jak Vincent, Sephirot, Auron, a tu nie ma na czym "oka zawiesić". Mamy chłopczyka ( wyjątkowo wkurzającego ), dziwaka z chobocosem na głowie i głupiego blond mięśniaka. Przy panach Lighting i Fang są 100 % bardziej męskie, jakkolwiek by to dziwnie nie zabrzmiało.
- Kolejna sprawa to panujemy tylko na jedną postacią, reszcie ustawiamy tylko rolę. Nie lubię tego, wolę panować nad każdym bohaterem.
- Brakuje normalnych sklepów ( sklepy są w save'ach ) i miast.
- Całkowite rozwinięcie postaci następuje dopiero po pokonaniu ostatniego bossa... wtedy dopiero możemy wrócić i zacząć tak naprawdę grać ale przecież koniec gry już nastąpił.
- Brak pojazdów, nie mamy statku. Nie ma możliwości zwiedzania w ten sposób świata. Szczęśliwie można pod koniec gry zdobyć Chocobosa. Ale jako pojazd się nie sprawdzi, potrzebny jest by dostać się do pewnych miejsc i trzeba uważać na przeciwników bo kurak nas zrzuci i ucieknie.

Zalety zdecydowanie to grafika i piękne filmiki. Oraz końcówka gry ( 11 rozdział ), gdy docieramy do Gran Pulse. Wreszcie mamy otwarty teren i możemy iść tam gdzie chcemy. Do tego 50 misji ( z czego część jest bardzo ciężka ). Ważny moment to także możliwość wybrania składu drużyny ( natychmiast wzięłam do grupy dziewczyny ). Do plusów możemy zaliczyć awanse na wyższe poziomy umiejętności, możliwość przełączania postaci z medyka na czarodzieja lub wojownika. Chociaż wolałam rozwiązania jak w Final Fantasy VII, gdzie każda postać mogła leczyć, czarować bądź przywalić mieczem. A system materii był moim zdaniem najlepszy jak zresztą rozmieszczone w wspominanej grze checkpointy.
Muzyka w Final Fantasy XIII niestety, nie wpada tak w ucho jak w np. FFVII. 
W sumie to dość dobry Final ale tytuł zabiła liniowość dużej części gry. Gra nie jest zła ale to nie to czego się spodziewałam po serii Final Fantasy. Jak dla mnie nie dorasta do pięt VII ani VI, a nawet X i X-2. Niestety. Ale trzeba mu przyznać, że jest piękny.

Faktycznie Final Fantasy XIII, pomimo swej... toporności w stosunku do poprzednich odsłon serii i tak ma w sobie pewien magnetyzm.

Pozdrawiam i do następnego wpisu. 

wtorek, 24 grudnia 2013

Święta... - RZUT (Rad)OKIEM ;)

Wszystkim chciałbym złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji Bożego Narodzenia. By udało Wam się spędzić Święta w rodzinnej i miłej atmosferze, a wśród podarków trafiła się wymarzona książka lub gra.
Wesołych Świąt!

Pozdrowienia i do następnego przeczytania.

piątek, 20 grudnia 2013

W poszukiwaniu czynnika M - Star Wars The Force Unleashed [PS3]

I oto przed nami kolejny (i chyba ostatni z tej serii) tekst dotyczący poszukiwać Czynnika M w grach ze świata Star Wars. Dziś gra która pokazała świat Gwiezdnych Wojen z innej strony. Tytuł, który nie tylko ukazał początki Sojuszu Rebelii ale również pozwolił nam się wcielić w... ucznia Darth'a Vader'a - Star Wars The Force Unleashed.
Oczywiście opis ten powstał na prośbę Manda'Yaim, czyli Polskiej Społeczności Mandalorian. Dlatego też skupiam się tutaj na obecności tego czegoś co może być atrakcyjne dla ludzi lubiących i wyznających zasady Mandalorian. Zapraszam.

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że opis The Force Unleashed dotyczy premierowej edycji gry wydanej na konsolę PS3. Zatem pomijam tu DLC jakie pojawiły się po premierze, a wprowadzały poza dodatkowymi misjami również pakiet kostiumów, w tym Jango Fett'a. Pomijam również rozszerzenie gry do wersji Ultimate Sith Edition, gdyż ten dodatek DLC zupełnie zmieniał zakończenie wersji podstawowej. Dziś skupię się na grze i jej wydaniu, które skradło serce graczy na całym świecie. 
Star Wars The Force Unleashed zmienił podejście do gier osadzonych w tym Uniwersum. Delikatnie swoją formułą nawiązywał do Jedi Academy jednak rozwijał aspekt zręcznościowy kosztem rozwoju postaci. Fakt, twórcy gry dali nam możliwość wzmacniania swojej postaci w kolejne umiejętności, ale był to raczej dodatek niż kwintesencja gry. W The Force Unleashed chodziło o to by było dynamicznie, efektownie i (tak napiszę to z pełną odpowiedzialnością) EPICKO. Gra robiła to wszystko cholernie dobrze. Przygodę zaczynamy w iście Hitchcockowskim stylu. nasze pierwsze kroki w grze stawiamy jako Vader. Odwiedziny ucznia Imperatora na Kashyyk przelewają się po planecie niczym tornado. Nasz protagonista pomimo swej zadyszki kroczy majestatycznie wśród płomieni i zniszczenia (którego w większości jest sam autorem). Wręcz czujemy tą MOC jaką dysponuje. Rajd zniszczenia zwieńcza starcie z Jedi, który to postanowił osiąść wśród Wookiee. I to właśnie pod koniec owego starcia mamy okazję poznać naszego właściwego protagonistę, czyli Starkillera (znanego też jako Galen Marek). 
Historia. W The Force Unleashed wcielamy się w sekretnego ucznia Darth'a Vader'a (tak sekretnego, że nawet sam Imperator "teoretycznie" o tym nie wiedział), który to jest jego "chłopcem od mokrej roboty". Podobnie jak we wspomnianym wcześniej Jedi Academy naszym zadaniem będzie wykonywanie misji zleconych nam przez naszego mistrza. Tyle, że tym razem to misje polegają na eliminacji celów za wszelką cenę. Zabicie generała opozycyjnych sił bez pozostawienia świadków - nie ma sprawy. Co z tego, że będziemy razy rozdawać po równo opozycji jak i Imperialnym Szturmowcom... grunt by było efektownie (niekoniecznie logicznie). Pomimo kilku wpadek scenariusz jest naprawdę niezły. Mamy zdradę, pasję, wątek miłosny i to co osobiście uwielbiam w grach... motyw zemsty. Zrealizowane jest to z takim rozmachem, że te drobne nieścisłości scenariusza bledną. Ciężko jest przytoczyć cokolwiek bez zdradzania fabuły ale zwrot akcji jaki fundują nam scenarzyści, pomimo iż jest dość przewidywalny potrafi wywołać delikatny dreszcz podniecenia. 
Rozgrywka. Starkiller, jak przystało na ucznia Vader'a uzbrojony jest w miecz świetlny (dopiero w kontynuacji dorobił się drugiego), który to zwykł trzymać w odrobinę odmienny sposób - styl walki Ahsoki Tano z The Clone Wars ewidentnie był wzorowany na The Force Unleashed. Dzięki temu walka wygląda dynamicznie, a nasz protagonista stwarza wrażenie twardego skurczybyka co to kaszkę mannę bez cukru jadał z niejednej miseczki. Poza mieczem świetlnym Galen Marek potrafi dość znacznie operować MOCĄ. Coś tam pchnie, kogoś tam uniesie, czasem w locie zgniecie Tie-Fightera czy z czasem nauczy się jak sprowadzić na ziemię Star Destroyer'a. Takie operowanie MOCĄ daje sporo możliwości taktycznych. Można oponenta unieść w powietrze i rzucić w niego mieczem albo posłać go w diabły poza krawędź przepaści lub rzucić nim w kolegów. Ogranicza nas w zasadzie tylko wyobraźnia i sadystyczne zacięcie do destrukcji. Denerwują cię krążące wokół Tie-Fightery? Nie ma sprawy, możesz jeden z filarów odpowiednio, za pomoca MOCY wysunąć i poczekać aż myśliwiec o niego sam zahaczy.
Poza mięsem armatnim Imperium i Rebelii spotkamy też kilku innych wrogów. Mamy okazję spotkać się z Rancorem, AT-ST, czy innymi Jedi (słabo wyszło to wykonanie rozkazy 66). Gra się dynamicznie i w niezmiernie satysfakcjonujący sposób, ale zdarzają się momenty, gdy mamy ochotę pogryźć pad (zwłaszcza pod koniec gry). 
Czynnik M. I tu muszę rozczarować osoby szukające w grze nasycenia Mandalorianami. Edycja premierowa ma tutaj Czynnika M tyle co kot napłakał. Fakt, gra się galaktycznym twardzielem co się blasterom nie kłania, ale motywów nawiązujących do Mandalorian jest niewiele. W jednym z aktów nasz bohater przebiera się za Łowcę Nagród i zakłada na siebie strój o nazwie: "bounty hunter disguise". Ewidentnie widać, że jest to pancerz wzorowany na zbroi Mandaloriańskiej, bo posiada charakterystyczne płyty przednie, karwasze i naramienniki. Ale to jedynie drobny ukłon do fanów Uniwersum Star Wars.co prawda potem możemy tego stroju używać, ale to tak samo jakbyśmy dokupili DLC ze "skórką" Jango Fett'a. Niby jest, ale to takie naciągane. 
Werdykt. Gra jest dla mnie tytułem, który każdy fan Gwiezdnych Wojen posiadać powinien. Możliwość panowania nad MOCĄ połączona z dość charyzmatycznym bohaterem i przyjemną siekaniną jest sprawdzoną receptą na dobrą zabawę. Scenariusz pomimo, że nie powala to jest i sprawdza się całkiem dobrze mając swoje momenty. Pozwala zerknąć na akcję odrobinę od zaplecza wydarzeń, które potem miały miejsce w Epizodzie IV.
The Force Unleashed, pomimo tego, że nie ustrzegł się błędów technicznych (denerwujące sterowanie pewnymi obrotowymi obiektami za pomocą MOCY i to pod presją czasu potrafi wzbogacić słownictwo o kilka nowych przekleństw) i scenariuszowych nieścisłości, jest jednym z lepszych tytułów z logiem Star Wars w ostatnich latach. Jednak, parafrazując opis na batoniku czekoladowym, na pudełku z grą powinien znajdować się napis: "Zawiera śladowe ilości elementów związanych z Mandalorańska kulturą" jako informację dla osób szukających Czynnika M w tej produkcji.

I tym tekstem, póki co, chciałbym zakończyć moją podróż (na zlecenie Manda'Yaim) przez tytuły z Uniwersum Star Wars w poszukiwaniu Czynnika M. jednak nie żegnam się z nimi na stałe. W końcu Uniwersum to jest tak rozległe...

Pozdrawiam i do następnego przeczytania.


niedziela, 15 grudnia 2013

Heavy Rain, czyli PlayStation 3 Lauresowym Okiem

Dziś kolejny tekst mojej małżonki i drugiego redaktora Krainy, czyli Laures. Tym razem Laures postanowiła się zmierzyć z Heavy Rain czyli tytułem przeznaczonym wyłącznie na Playstation 3. Tytuł co prawda już niemłody, ale nadal gorący i budzący sporo emocji. Zapraszam do lektury:

Do gry tej podchodziłam długo. Miałam ochotę zagrać ale jakoś się bałam, nastawiłam się na horror. Ale to jak się okazało nie jest horror (nic na nas nagle nie wyskakuje :)) 
Jest to za to kawał porządnej, klimatycznej gry, która przykuła mnie do konsoli na około tydzień. Kiedy zaczynałam grać miałam się ciężko oderwać, w ten sposób raz grałam nawet do 4 w nocy ( nawet nie zauważyłam kiedy zaczęło robić się jasno). Gra niesamowicie wciąga i nie sposób się od niej oderwać. Cały czas trzyma w napięciu i zastanawiamy się co dalej. 
Gramy prowadząc cztery postacie. Wszystkie wydarzenia w których postacie te uczestniczą splatają się ze sobą w którymś momencie. Nic nie jest przypadkowe. Klimat tej gry jest świetny, podoba mi się to, że osiągnięcia "wskakują" po danej sekwencji w czasie wgrywania kolejnej, dzięki temu wciąż czuje się klimat nie przerywany dźwiękiem wpadającego pucharka. 
Jeśli chodzi o sterowanie ( edycja Move ) zazwyczaj nie jest trudne ale czasem pewne sekwencje są ciężkie do wykonania, gra pociągnie nas pomimo braku jej wykonania zazwyczaj dalej ale konsekwencje mogą być dla którejś z postaci bardzo bolesne. A mnie po kilku dniach bolała ręka od machania różdżką Move :) 
To co w tej grze przyciąga to klimat, bałam się tej gry ze względu na motyw porwania dziecka, sama mam własne i jakoś w tak sugestywnej i klimatycznej produkcji mnie to odstraszało ale gdy dowiedziałam się, że jest opcja by dziecko uratować stwierdziłam, że musi mnie się udać i udało się. Większość wydarzeń w grze ma mroczny klimat, przygnębiający. Mamy poczucie uciekającego czasu na uratowanie chłopca. Idealna gra na długie zimowe wieczory. Postacie są ciekawe i można je polubić. Tym bardziej staramy się by wszystkie przeżyły. 
Udźwiękowienie również stoi na wysokim poziomie, tak samo jak dubbing. W sumie żałuję, że tak długo zwlekałam z Havy Rain. Jest to jedna z ciekawszych gier w jakie miałam okazje grać ( a "trochę" ich już przeszłam ). 
Studio Quantic Dream bardzo lubię, do dziś miło wspominam grę Omikron: The Nomad Soul
A Havy Rain to gra znakomita. Jeśli nie graliście w Havy Rain, polecam ! Zakończeń gry jest wiele pochwalę się, że mnie udało się wszystko doprowadzić do szczęśliwego końca ( najlepsze z zakończeń ). Teraz przymierzam się powoli do Beyond: Two Souls, niestety podobno gra ta nie jest tak udana jak Heavy Rain. Poczekam więc na promocję :)

A Wy jakie macie wrażenia z tej interesującej gry? Graliście, czy może macie taki zamiar?

Pozdrawiam i do następnego przeczytania.

sobota, 14 grudnia 2013

Zimobranie 2013 na muve.pl - dzień dziesiąty

Dziś ostatni dzień Zimobrania. Co takiego muve.pl przygotuje na wielki finał swojej akcji. Czy już tradycyjnie wrzuci ponownie wszystkie tytuły z poprzednich dni? A może jakoś nas zaskoczy?



Zatem dziesiątego dnia promocji, a jednocześnie ostatniego, muve.pl wprowadził do oferty większość dostępnych poprzednio tytułów.

Jak widać finał Zimobrania jest dość huczny, jednak niczym nie zaskoczył, gdyż tradycyjnie muve.pl ostatniego dnia daje wszystkie poprzednie oferty jeszcze raz. Lista jest na tyle długa, że naprawdę nie będę jej tu wklejał, ale jak tylko uda się Wam dostać na serwer będziecie mogli przejrzeć najbardziej atrakcyjne pozycje (Borderlands 2, Batman, Bioshock, Spec Ops, L.A. Noire, XCOM).  Zatem czas na nadrobienie strat.

Drobna Edycja: Moją kolekcję zasiliły takie tytuły jak: Goin' Downtown (ciekawa przygodówka) i Mortal Kombat Arcade Kollection (klasyka mordobić... wstyd nie znać i nie posiadać)


Coś zainteresowało? Wzbogaciliście swoją biblioteczkę gier?


Tutaj link do sklepu muve.pl

piątek, 13 grudnia 2013

Zimobranie 2013 na muve.pl - dzień dziewiąty

Dziś dziewiąty dzień Zimobrania. Co takiego muve.pl przygotuje na przedostatni dzień swojej akcji.



Dziewiątego dnia promocji, muve.pl wprowadził do oferty m. in.: Bastion, BioShock Infinite (MAC), Borderlands 2 (MAC), Call Of Duty 4: Modern Warfare (MAC), Call of Duty: Black Ops (MAC),
Civilization V (MAC), Darksiders I & II, Dishonored, Fallout New Vegas, Saint's Row IV, Star Wars Knights of the Old Republic (MAC), The Elder Scrolls V: Skyrim, Total War Rome II.

Jak widać, dziś sporo ciekawych pozycji. I co ciekawe ogromna ilość gier dedykowanych na MAC'i. Jednak najbardziej interesujące tytuły to zdecydowanie: Fallout New Vegas, Skyrim, DisHonored, Knights of the Old Republic.

Najwyraźniej dziś mój portfel odetchnie z ulgą, bo poza Rage'em (którego powyżej nie wymieniłem) nie widzę tytułów na których brak bym cierpiał.

A Was coś zainteresowało?


Tutaj link do sklepu muve.pl

PlayStation Plus Styczeń 2014 - RZUT (Rad)OKIEM na nowości w usłudze SONY.

Już 24 grudnia na PlayStation Plus pojawią się kolejne nowości dla subskrybentów usługi.Tym razem nowością są tytuły na PS4.



Poniżej wyszczególnione tytułu:
- Don’t Starve (8.01.2014) - PS4
- Devil May Cry (24.12.2013) - PS3
- Borderlands 2 (24.12.2013) - PS3
- Soul Sacrifice (24.12.2013) - PSV
- BlazBlue Continuum Shift Extend (24.12.2013) - PSV

Przyznam się, że jest to dość zaskakująca oferta, zwłaszcza tytuł na PS4, który był do tej pory znany z PC - Don't Starve. Gra jest warta uwagi, ale nowością dla mnie jest pojawienie się właśnie na konsole.
Moją uwagę skupił na sobie Devil May CrySoul Sacrifice i BlazBlue Continuum Shift Extend. Z przyjemnością przetestuję te tytuły.

A Was jaki tytuł zaciekawił ?

Pozdrawiam i do następnego przeczytania. 

czwartek, 12 grudnia 2013

Zimobranie 2013 na muve.pl - dzień ósmy

I kolejny dzień, już ósmy z kolei, Zimobrania. A cóż tym razem ciekawego zaprezentuje nam dzisiaj muve.pl.



W ósmym dniu promocji, muve.pl wprowadził do oferty m. in.: Darkest Hour: A Hearts Of Iron Game, Duke Nukem Forever, East India Company Collection, Fantasy Wars Złota Edycja, Frozen Hearth, Heroes of Might & Magic I – IV, Heroes of Might & Magic V, King's Bounty Złota Edycja, King's Bounty: Wojownicy Północy Valhalla Edition, Mafia II, NBA 2K14, Sacred Plus, Serious Sam 3, Settlers 7: Droga do Królestwa Gold Edition, Spec Ops: The Line, XCOM Enemy Unknown.

Jak widać, dziś sporo ciekawych pozycji. Jednak najbardziej interesujące tytuły to zdecydowanie: Heroes of Might & Magic V, King's Bounty: Wojownicy Północy Valhalla Edition, Spec Ops: The Line oraz XCOM.

Najpewniej ofiarą moich łowów stanie się King's Bounty: Wojownicy Północy Valhalla Edition, gdyż tej części nie posiadam.

Ale zdecydowanym faworytem dzisiejszego dnia są według mnie dwa tytuły: Spec Ops i XCOM.

I ponownie jak w przypadku Borderlands 2, kilka tytułów wypadło już z oferty, cześć zmieniła ceny. Zatem jeśli coś Was interesuje... nie wahajcie się. Teoretycznie pod koniec akcji powrócą wszystkie tytuły ale pewności raczej nie mam.


Tutaj link do sklepu muve.pl

środa, 11 grudnia 2013

Zimobranie 2013 na muve.pl - dzień siódmy

Zimobrania dzień siódmy. Kolejny dzień radości i skoku na nasze portfele w muve.pl.



Siódmy dzień promocji w muve.pl zaowocował pojawieniem się w ofercie m. in.: Torchlight II, Metro Last Light i Red Orchesta 2.Reszta propozycji to raczej gry dla dzieci : seria Lego, Bolek i Lolek, Edukacja i Reksio.


Najbardziej interesujący tytuł to Torchlight II ale posiadam go już w swojej kolekcji. Jeśli go nie posiadacie szczerze polecam.


Tutaj link do sklepu muve.pl

wtorek, 10 grudnia 2013

Zimobranie 2013 na muve.pl - dzień szósty

Szósty dzień Zimobrania. Dziś kolejne propozycje od muve.pl.



W szóstym dniu muve.pl poszerzył swoją ofertę m. in. o: Anomaly 2, BioShock, Grand Theft Auto IV, L.A. Noire The Complete Edition, Magicka, Might & Magic Heroes VI Complete Edition, Mortal Kombat Arcade Kollection, Supreme Commander 2, Wildlife Park 3, Wings of Prey Skrzydła Chwały: Złota Edycja.

Najbardziej interesującymi tytułami wydają się być: BioShock, Grand Theft Auto IV, Might & Magic Heroes VI Complete Edition (zwłaszcza w takiej cenie). Jednak wymienione tytuły już posiadam w swojej kolekcji. Co ciekawe z sentymentu moje serduszko gracza puka w stronę: Mortal Kombat Arcade Kollection.

Jako ciekawostkę warto zauważyć, że z oferty zniknął Borderlands 2, który wrócił do swojej poprzedniej ceny.

A Wam co przypadło do gustu?

Tutaj link do sklepu muve.pl

poniedziałek, 9 grudnia 2013

Zimobranie 2013 na muve.pl - dzień piąty

Kolejny dzień Zimobrania. Zatem cóż takiego w piątym dniu swojej akcji zaserwuje nam muve.pl.



Dziś ofertę zasiliły takie tytuły jak np : A New Beginning, Alan Wake, BioShock Infinite ,I Am Alive
Kane & Lynch 2 ,Postal III , The Last Remnant , Tom Clancy's Splinter Cell Blacklist ,Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction ,Tomb Raider ( wszystkie części ).

Dla mnie najciekawsze pozycje to zdecydowanie Tom Clancy's Splinter Cell Blacklist. Za 24 zł zakupiłem edycje zwykłą Tom Clancy's Splinter Cell Blacklist plus dodatek.

A Wam co przypadło do gustu?

Tutaj link do sklepu muve.pl

niedziela, 8 grudnia 2013

Zimobranie 2013 na muve.pl - dzień czwarty

Dziś mamy 8 grudnia, muve.pl ponownie rozpieszcza nas w akcji Zimobranie kolejnymi ofertami.



Dzisiejsze tytuły to m.in.: Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier (oraz wszystkie DLC), Grand Theft Auto: San Andreas, GTA 3, Assassin's Creed 3 ( z możliwością dokupienia DLC), Tom Clancy’s HAWX,
Warlcok: Mistrz Magii
(z opcją dokupienia kilku ciekawych dodatków).

Dla mnie najciekawsze pozycje to zdecydowanie dodatki do Ghost Recon: Future Soldier oraz DLC do Warlock, bo te tytuły już mam, a dodatków jeszcze nie. Jeśli ich nie macie to ceny bardzo korzystne.

Tutaj link do sklepu muve.pl

sobota, 7 grudnia 2013

Zimobranie 2013 na muve.pl - dzień trzeci

Dziś 7 grudnia, muve.pl przygotował kolejne oferty.



Dzisiejsze tytuły to np : Tomb Raider, Deus Ex, Manhunt, Thief Anthology, Street Fightera, Anno 2070, Gothica i FEAR 2 i 3.

Najciekawsze propozycje dla mnie to Deus Ex, Anno 2070 i Tomb Raider ale już mam te tytuły. Jeśli ich nie macie to ceny bardzo korzystne.

Tutaj link do sklepu muve.pl

Zimobranie 2013 na muve.pl - plotki, ploteczki.

Zimobranie w pełni. Drugi dzień i muve.pl zaskakuje cenami. Nie tylko tym, że są niemoralnie niskie ale również faktem zmieniania się ich kilka razy dziennie. Przykładem niech będzie Borderlands 2 i Sleeping Dogs, dwie gry które spadły ze swoich początkowych cen o kilka złotych w dół.

Zaskoczyło mnie jednak coś innego. na jednej ze stron zauważyłem taką oto reklamę:

Borderlands 2 GOTY (około 35 zł) już jest w ofercie. Saint Row IV i Bioshock Infinity jeszcze nie ma, a reklama sugeruje obniżkę około 75% (czyli gry powinny osiągnąć poziom około 30 zł) .

Zatem chyba warto zaczekać na kolejne oferty muve.pl ?

piątek, 6 grudnia 2013

Zimobranie 2013 na muve.pl - dzień drugi

Dziś 6 grudnia kolejne oferty w sklepie muve.pl w ramach akcji Zimobranie.



Dzisiejsze tytuły to np :  Assassyni, Batman, Sleeping Dogs, Resident Evil, Call of Juarez The Gunslinger, Legacy of Kain i Trylogia UFO oraz Remember Me.

Tutaj link do sklepu muve.pl

Ja tym razem znowu nic nie kupuję, bo wszystko co by mnie interesowało już mam :) Czekam więc na jutrzejszą ofertę.

A Wy macie jakieś plany zakupowe na dzisiejszy dzień ?

czwartek, 5 grudnia 2013

Zimobranie 2013 na muve.pl - dzień pierwszy

Dziś 5 grudnia ( o godzinie 12:00 ) ruszyło w sklepie muve.pl Zimobranie.

Od dziś przez 10 dni będzie okazja kupić w dobrych cenach gry, by mieć w co grać przez zimę :) aż do Wiosnobrania : D


Dzisiejsze tytuły to np : Borderlands GOTY, Broderlands 2 + DLC, Europa Universalis IV, Far Cry: Blood Dragon, Hitman i Rayman, The Bureau: XCOM Declassified, Men of war itd

Tutaj link do sklepu muve.pl

Ja tym razem nic nie kupuję, bo wszystko co by mnie interesowało już mam. czekam więc na jutrzejszą ofertę.

A Wy macie jakieś plany zakupowe na dzisiejszy dzień ?