piątek, 7 lutego 2014

Miracle of Sound - Level 4 - Radok w Krainie muzyki

Dziś nietypowo, bo o muzyce będzie. Ogólnie poskąpiono mi talentów muzycznych. Moja kariera jako śpiewaka została zakończona nim na dobre się rozpoczęła jeszcze w szkole podstawowej brutalnie przerwana przez mutację. A zdolności czytania nut i przekładania ich na jakieś sensowne dźwięki jakoś nigdy nie nabyłem. Jednak muzykę uwielbiam, bo słuch jeszcze mam i czasem mi "coś tam w ucho wpadnie".
Ostatnio zaopatrzyłem się w najnowszy album Miracle of Sound o wymownym tytule Level 4.

Czym jest Miracle of Sound, zapytacie. Otóż to projekt stworzony przez genialnego jegomościa imieniem Gavin Dunne. Ten facet to dosłownie człowiek orkiestra, komponuje, nagrywa, śpiewa i łączy to w kompozycje, które sercu graczy powinny być bliskie. A to dlatego, że sam Gavin jest graczem, a jego utwory w głównej mierze są inspirowane grami. To właśnie on odpowiada za rewelacyjny utwór Commander Shepard. Zresztą posłuchajcie sami:



To dzięki tej piosence odkryłem Miracle of Sound i moje zauroczenie trwa do dziś, gdyż każdy album Gavina biorę praktycznie w ciemno. Autor w sposób niesamowity lawiruje pomiędzy gatunkami muzycznymi, nie obcy mu Rock, Metal, Dubstep. Według mnie kunsztem Gavin wykazał się nagrywając trzy piosenki inspirowane GTA V. Każdy utwór dedykowany jest innemu bohaterowi i każdy nagrany jest w innym stylu muzycznym! Franklinowi dedykowany jest utwór Drive, Trevor ma RAMPAGE !!!, a Michel ma Hard Cash. Tego trzeba posłuchać by zrozumieć.

Dla mnie hitem jest Digital Shadow dedykowany grze Watch Dogs:



Każdy album Miracle of Sound dla mnie to pozycja nr 1 na liście zakupów. Nie przeszkadza nawet fakt dystrybucji cyfrowej, choć prywatnie byłbym dumny mogąc na półce postawić płyty Miracle of Sound.
Jeśli jesteście fanami gier i macie otwarty umysł na muzykę to musicie poznać kanał Gavina na YouTube.

Dla mnie to muzyk idealny. Nie tylko sam komponuje, śpiewa i nagrywa, ale ma rewelacyjne wyczucie co do utworów dedykowanych grom i genialne poczucie humoru:



Dzięki takim ludziom jak Gavin wraca mi wiara w współczesnych twórców muzyki, którzy budują swoją karierę nie tylko na ładnej buzi i aferach wokół ich uzależnień ale robią to dzięki swojemu talentowi i muzyce.
Polecam Wam twórczość Gavina Dunne. Zerknijcie na kanał YouTube oraz na stronę Miracle of Sound, bo warto.

Pozdrawiam i do następnego przeczytania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz