sobota, 4 kwietnia 2009

Ale jaja...

A ja już myślałem, że Polska to taki biedny zapomniany przez Georga Lucasa kraj gdzieś z dala od radosnego centrum Wszechświata i pozbawiony wszelkiej nowości z SW-owych klimatów (zresztą ostatnimi czasy firma Sony i jej polityka handlowa na PS-Store uświadomiła mi dobitnie, żeśmy gorszym typem klienta - kto próbował zakupić dodatek do gry The Force Unleashed w Polskim sklepiku Sony, ten zrozumie o czym piszę), a tu proszę jak mnie zadziwili. Wędrując w piątkowe przedpołudnie po sklepach za sprawunkami, natknąłem się na dziwną rzecz (prawda w sklepie w którym bywam raczej rzadko i okazjonalnie). Jako, że czas Wielkanocy zbliża się do nas wielkimi krokami, co obfituje sklepowym wysypem wszelkiej maści czekoladowych jajek, króliczków i innych słodkości w klimacie owych świąt, ku memu zdziwieniu pojawiły się również dość ciekawe zestawy dedykowane różnym bohaterom serii animowanych. I tu me bystre oko wypatrzyło kilka zestawów z Clone Wars. Malutkie dioramy, koszyczek, figurka R2-D2 oraz kubeczek z wizerunkami Rex'a oraz klonów, a wszystko to w towarzystwie czekoladowych frykasów i całkiem ładnie zapakowane. Jak ktoś preferuje inne klimaty widziałem też różowy zestaw z Hello Kitty :P .
Jeszcze bardziej zadziwiło mnie oraz ucieszyło, że na internetowym serwisie Rebelscum.com jeden z naszych krajanów przyczynił się do uświadomienia braci fanów na całym świecie, że Polacy nie gęsi i swoje gadżety też mają. Poniżej zamieszczam link do newsa dla zainteresowanych. Zresztą można tam też podziwiać kilka fotek (może nie najlepszej jakości ale zawsze są).

Zapraszam na Rebelscum.com

Zatem fani serialu i wszystkiego z Gwiezdnymi Wojnami związane mają o co prosić Zajączka Wielkanocnego.

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz