wtorek, 8 marca 2011

Co tam nowego Panie w świecie słychać?

Oya!
Niech to Mandaloriańskie pozdrowienie da choć drobny przedsmak zmian jakie nastały u mnie na gruncie fanowsko-prywatnym. Pomijam sprawy zawodowe (tam też się sporo wydarzyło, ale kogo by to obchodziło jak się to biega po rożnych instytucjach administracji państwowej - choć swoją drogą niezły dreszczowiec by z tego wyszedł), bo nudnawy to temat.

Biblioteczka moja wzbogaciła się nie tylko o nowości ze świata Gwiezdnych Wojen (Komandosi Imperium zawitali do Krainy), ale również Rebis przyczynił się do zmniejszenia wolnego miejsca na naszych półkach wydając "Łowców Diuny" i "Czerwie Diuny". Oczywiście wydanie, jak zdążył przyzwyczaić nas Rebis, jest rewelacyjne. Twarda stylizowana oprawa do tego ilustracje Pana Siudmaka... miodzio :D

Z gier zawziąłem się i widząc zapowiedź Mass Effect 3 postanowiłem w końcu skończyć część drugą. Może to i w niektórych kręgach wstyd, ale Laures śpiewająco ukończyła grę prawie rok temu i mentalnie mnie mobilizowała do tego kroku. Zresztą, nie tylko do tej gry mnie przekonała ostatnio. Jakiś miesiąc temu padła informacja, że 11.11.11 (ciekawa data) pojawi się kolejna, bo piąta część serii The Elder Scrolls o podtytule Skyrim. Burza w necie się rozpętała, ktoś widział jakiś screen, ktoś tam marudził o trailer. Aż w końcu stało się. Bethesda zafundowała nam odświeżoną stronkę, z masą informacji kilkoma grafikami i nowym filmikiem. Te informacje tak mnie ucieszyły, że zaparłem się i pomimo mojego wcześniejszego negatywnego stosunku do Obliviona (dlaczego ten cholerny świat awansuje razem ze mną? Dlaczego na 20 levie koleś w pełnej płycie chce zabrać mi 10 szt złota? itd.) zasiadłem do gry z zamiarem ukończenia jej. Przy dopingu Laureska mojego Kochanego idzie całkiem dobrze :)
Zresztą jak przy Skyrim jestem urzekł mnie jeden z filmików, który pojawił się w sieci jako odpowiedź na pierwszy trailer.


Cóż ja też się ucieszyłem na zapowiedź gry, jednak uważam, ze mniej entuzjastycznie podszedłem do sprawy. Z drugiej strony muzyka jaką Bethesda funduje nam w grach ze świata TES potrafi przyprawić o dreszcze, w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Zdecydowanie pod względem muzycznym polecam drugi trailer Skyrim :)

Poza tym dziś (tak to nie pomyłka, dokładnie 08.03.2011 r.) staliśmy się razem z Laures, szczęśliwymi posiadaczami Dragon Age 2 na PS3. Przeboje z poprzednią częścią na X360 zniesmaczyły nas do zakupu tej gry na tą platformę. Dlatego też kolejne przygody nasze z pomiotami i Szarą Strażą będziemy odbywać na konsoli firmy Sony. Pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywne. Jak zwykle dużo krwi okraszone sporą dawką fantasy w ciekawym świecie. Podobało się DA:Początek? Tak. To biegiem po DA2 :D

No i najważniejsze... Polska Społeczność Mandalorian wzbogaciła się o nowego działacza. Tak, Drodzy Państwo, mam przyjemność reprezentować Bielsko-Białą wśród Vode Mando, jako Radok, znany tam jako Ram'ser. Po cichutku przymierzam się do wykonania repliki hełmu i zbroi mandaloriańskiej. Plany są ambitne, ale póki co z czasem i materiałami u mnie krucho, ale projekt już jest.

Ret'!

PS. Wszystkim naszym Drogim Paniom, chciałbym życzyć Wszystkiego Najlepszego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz