piątek, 8 lutego 2013

Wiedźmin 3: Dziki Gon i Grypa, czyli RZUT (Rad)OKIEM na kilka ostatnich dni

Człowiek sobie nawet nie zdaje sprawy jak bardzo jest uzależniony od informacji. Kilka dni wyciętych z życiorysu przez wysoką gorączkę oraz dość częste nocne wizyty na stacji Pogotowia lub u lekarzy wszelkiej specjalizacji skutecznie odcięły mnie oraz małżonkę od serwisów informacyjnych. Jak zwykle pacjentem zero okazała się córka, która poza zapaleniem spojówek przytargała z przedszkola grypę i uczciwie podzieliła pomiędzy rodziców i babcię. I tak kolejno padaliśmy rażeni falą zarazy. Swoją drogą do tej pory zachodzę w głowę jak dotarłem do domu z pracy jadąc samochodem z wysoką gorączką, bo nie pamiętam jak jechałem.
Gdy leki zaczęły już działać, a nam powracać świadomość, nagle do mych uszu dotarła wiadomość przeczytana przez Laures: "Zapowiedzieli Wiedźmina 3: Dziki Gon"

Naprawdę się ucieszyłem z tej wiadomości. Szybko zobaczyłem główne wiadomości na ten temat, kilka screenów oraz króciutki trailer, który możecie podziwiać poniżej (film pochodzi ze strony CDP.pl, gdzie można też trafić całkiem fajną promocję, ale o tym za chwilę):

 
Uwielbiam ten marketingowy szum jaki wokół siebie robią tytuły z serii Wiedźmin. I tak, na grę czekam, bo poprzednie części przeszedłem i bawiłem się przednio, choć i tak najbardziej urzekła mnie chyba część pierwsza.
Zapowiada się naprawdę kawał dobrej produkcji. Nieliniowa fabuła, świat mroczny i znany z poprzednich odsłon gry oraz przede wszystkim książek, wielowątkowość fabuły i takie smaczki jak jazda na koniu, czy możliwość żeglugi tylko podkręcają atmosferę wyczekiwania. Ale widząc jaką jakość dialogów i scenariusza   zafundowali nam w poprzednich częściach pokładam w ten tytuł duży kredyt zaufania. Wiedźmin 3: Dziki Gon jest taką produkcją, która zasługuje by być kupiona w dniu premiery. Ja już czekam, bo gra w trzeciego Wiedźmina umili czas oczekiwania na Cyberpunk 2077.

A teraz ciekawostka. Z okazji zapowiedzi nowej odsłony gry, CDP.pl zorganizowało bardzo ciekawą promocję. Już za około 45 zł można się zaopatrzyć w elektroniczne wersje obu tytułów i to w wersjach rozszerzonych. Za tą cenę naprawdę warto, a po szczegóły zapraszam tutaj na stronę CDP.pl .

Pozdrawiam i do następnego przeczytania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz