wtorek, 11 grudnia 2012

Kalendarz Adwentowy 2012 od CDP.pl - RZUT (Rad)OKIEM na promocje

Jak widać wyprzedaże gier końcem roku to już nie tylko domena Steam'a, ale również naszych rodzimych serwisów. Po hucznych zapowiedziach muve.pl i po wprowadzeniu akcji na Zimobranie (z jakże ciekawym początkiem - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci za cenę deklarowaną), czas na kolejnego dystrybutora cyfrowego, który zaczyna dopiero karierę, czyli CDP.pl. Po niezbyt udanej akcji z zakończeniem CDPROgramu CDProjekt potrzebował dobrej akcji marketingowej, by odzyskać twarz wśród graczy i by zawojować konkurencję jaką jest niewątpliwie muve.pl. Dlatego miło mi zakomunikować, że CDP.pl wzorem Origin wprowadził swój Kalendarz Adwentowy. I na początek ... no właśnie wyścigi samochodowe, które nie zaskarbiły sobie uznania graczy (nie grałem, nie oceniam). Pierwszym produktem jaki się pojawia jest gra Test Drive Unlimited 2 za cenę 10 zł.
Poczytałem sobie opinie na temat produktu tutaj i są miażdżące choć powiem szczerze, że to co widzi się na materiałach promocyjnych i gameplayach jest całkiem obiecujące. Zastanawia mnie, czy to wynik szeroko pojętej niechęci graczy do kultowego już na naszym rynku wydawcy, czy może faktycznie tytuł jest kiepski. Może kolejne tytuły (coś mi mówi, że będzie Wiedźmin 1 i 2) pojawiające się w ofercie bardziej zaskarbią sobie przychylność graczy (choć to klient trudny). Porównując do muve.pl, które miało rewelacyjny początek, a potem zaczęło "robić czystki na magazynie" wystawiając produkty co najmniej mniej znane lub niszowe (co to jest za gra "Planet Alcatraz" ??? Choć pojawienie się gier z serii Tomb Raider jakoś mnie ucieszyło, zwłaszcza części drugiej), CDP.pl ma przewagę  gdyż startuje z akcją jako jeden z ostatnich sklepów i wie co się sprzedawało, a co nie. Prawdą jest, że "gdybać" nie ma co, a warto jest poczekać na kolejne propozycje, jednak przyglądając się ofercie CDP.pl... może kilka tytułów by mnie tam interesowało ( Battle vs Chess, Gra o Tron: Początek, Jack Orlando DC, Rochard (jakoś od czasów Trine, polubiłem ten gatunek gier), The Chronicles of Riddick Assault on Dark Athena).


Pozdrawiam i do następnego przeczytania.

UPDATE: Pojawiła się kolejna gra w ofercie kalendarza adwentowego CDP.pl. Jest to Deponia, która jest stosunkowo nową grą i całkiem nieźle ocenianą przygodówką (a jak wiadomo jest to gatunek gier na wymarciu... a szkoda). Polecam, bo warto wspierać ten gatunek, zwłaszcza za cenę 20 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz