poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Mundur Gwiezdnej Floty - Projekt Cosplay w Krainie.

To, że jestem fanem SF nie jest tajemnicą. uwielbiam wszystko co jest związane z podbojem
kosmosu, od gier, przez literaturę po filmy. A miłość do tego gatunku zapoczątkowały nie Gwiezdne Wojny (choć te widziałem zdecydowanie wcześniej), a właśnie losy załogi Enterprise 1701-D pod dowództwem kapitana Jean-Luc Picarda. To właśnie Gwiezdna Flota i jej doktryny ugruntowały moje spojrzenie na takie tytuły jak Galactic Civilizations, czy Endless Space.

Siłą rzeczy moim marzeniem byłoby zasilić szeregi Gwiezdnej Floty. A ponieważ i podobne marzenie dzieliłem z małżonką postanowiliśmy je spełnić. Projekt zbroi Mandaloriańskiej jest już prawie ukończony (brakuje mi kilku drobiazgów by zgłosić się do Mandalorian Mercs) zatem czas na projekt nr 2, czyli mundur Gwiezdnej Floty.

Dzięki pomocy naszych znajomych mundury już się szyją, a w zasadzie już są uszyte, ale dotrą do nas dopiero po weekendzie majowym. Kolejnym elementem kostiumu są komunikatory oraz oznaczenia rang. A dziś właśnie takowe dotarły do nas. Zestaw metalowych komunikatorów i pinów mogących posłużyć jako baza do każdej rangi wykonane są wręcz idealnie.

 I tak, ja zasilę korpus naukowy (lub medyczny - jeszcze się zastanawiam) Gwiezdnej Floty w niebieskiej wersji munduru, a moja małżonka wystąpi w wersji czerwonej. Pierwsza akcja mundurowa - to Space-con 25.05. w Rybniku ;)

Pozdrawiam i do następnego przeczytania.

1 komentarz:

  1. Z chęcią obejrzę efekt finalny. Jak na razie komunikator i detale robią niezłe wrażenie.

    OdpowiedzUsuń