piątek, 27 września 2013

XCOM Enemy Unknown (PC) - RZUT (Rad)OKIEM na MEGA promocję muve.pl

Jakiś czas temu dzięki usłudze PlayStation Plus (bo jak na razie żaden wydawca jakoś nie chce mi podsyłać tytułów do testowania :( )  w moje ręce wpadła konsolowa wersja remake'u klasycznego UFO: Enemy Unknown. Gra mnie zwyczajne zauroczyła i niesamowicie zaskoczyła, oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Do tej pory nie sądziłem, że można tak sprawnie prowadzić boje w strategii turowej na PS3 siedząc wygodnie w fotelu z padem w rękach. Najnowszy XCOM to nie tylko odświeżona formuła gry znanej z lat 90-tych, ale i troszkę uproszczony system walki i prowadzenia ogólnej walki z najeźdźcą z kosmosu (co ma swoje wady i zalety - o których szerzej już wkrótce poczytacie). Rozgrywka zbalansowana została w zasadzie do współczesnych czasów, czyli szybkiego starcia na odprężenie po ciężkim dniu pracy.

Fakt, XCOM Enemy Unknown jest zdecydowanie uboższy w mechanice walki i zarządzania bazą w stosunku do testowanej ostatnio przeze mnie gry Xenonauts, ale potrafi przykuć na długie godziny.
Szczerze, to już mam nawet gotowy do publikacji tekst na temat tej produkcji, ale nagle dziś zobaczyłem pewną promocję na muve.pl.

Otóż muve.pl dziś zaprezentował nam ofertę dotyczącą 75% przeceny XCOM Enemy Unknown. I tak moją ofiarą stał się tytuł w wersji na PC. Cóż, kod Steam już aktywowany i gra się pobiera, zatem wkrótce spodziewajcie się porównania wersji PS3 i PC.

Po szczegóły promocji zapraszam na stosowną stronę muve.pl -> XCOM na weekend
- XCOM Enemy Unknown - 22,49 zł
- XCOM Enemy Unknown - Dodatek "Proca" - 13,49 zł
XCOM Enemy Unknown - Elite Soldier Pack - 9,50 zł

Prywatnie polecam, bo myślę, że warto odświeżyć sobie miłe wspomnienia z tą serią lub poznać ją na nowo, a i cena jest dość atrakcyjna.

Pozdrawiam i do następnego przeczytania. 

2 komentarze:

  1. Świetna gra, bardzo mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  2. 22 year-old Software Consultant Florence Hassall, hailing from Courtenay enjoys watching movies like Topsy-Turvy and role-playing games. Took a trip to Three Parallel Rivers of Yunnan Protected Areas and drives a Ferrari 275 GTB/4*S ART Spider. Dowiedz sie tutaj

    OdpowiedzUsuń