środa, 19 czerwca 2013

CosyHell w potrzebie.

Witajcie. Ostatnimi czasy moja aktywność spadła, a to niestety za sprawą wyjątkowo złośliwego zatrucia żołądkowego. Niestety dolegliwość ta dość skutecznie odciągnęła mnie od komputera na kilka ładnych dni. Są jednak pozytywy tej sytuacji... kilka ładnych kilogramów mniej na wadze pokazało się ostatnio. Hm... może wzorem naszych celebrytów napiszę poradnik: Jak skutecznie zrzucić wagę w 2 dni... a potem wracać do zdrowia. Eeee, może jednak nie, bo ani ja to sławny, a poza tym kto by chciał czytać krótki esej o zatruciu pokarmowym.
Czas jednak na nadrobienie zaległości. Mój wspaniały opiekun profilu na facebook'u dzielnie udzielał przez czas mojej nieobecności wszelkie informacje o nadarzających się okazjach growych... jak choćby dostępny teraz na GOG.com Torchlight za darmo. Kto nie grał, niech spróbuje, bo naprawdę warto. Zresztą GOG.com zaczął już wyprzedaże letnie i skusił mnie wyjątkowym klasykiem bo zakupiłem Theme Hospital. Polecam zerknąć na stronę GOG.com, może coś znajdziecie dla siebie.


A teraz kwestia najważniejsza i w zasadzie wątek przewodni tego wpisu. Zaprzyjaźniony blog CosyHell jakiś czas temu zamieścił wpis, który mnie prywatnie bardzo zaniepokoił. Otóż założyciel i redaktor bloga ujął sedno sprawy takimi oto słowami:
"Witajcie moi mili. Udało mi się uzyskać odroczenie wyroku, jakim dla tego bloga byłaby utrata jego domeny. Wszystko zostało opłacone dziś rano, zatem istnieje spora szansa, że nie staniemy się w najbliższej przyszłości dziurą w sieci, albo farmą sex linków. Jak mi się to udało? Cóż trza się było przeprosić z Sygma Bankiem, za jakiś czas trzeba będzie im pieniądze oddać. 
Mam przy okazji prośbę, a może bardziej sugestię – na CosyHell AdBlock nie jest wymagany. Jesteśmy non-profitem, nie mamy korporacyjnych pleców, ani sponsorów – mamy tylko jedną małą reklamę, dzięki której staramy się utrzymać. Proszę nie blokujcie jej."

I ja chciałbym się dołączyć do tej prośby o nieblokowanie tej reklamy i wszelkie możliwe wsparcie dla CosyHell. Lord Raven tworzy z pasji i z pasją dlatego wspomóżmy towarzysza w potrzebie. O co Was serdecznie proszę.

Pozdrawiam i do następnego przeczytania.
Radok

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz