piątek, 23 listopada 2012

"Borderlands 2" i "XCOM"- RZUT (Rad)OKIEM na promocje muve.pl

Na zakończenie tygodnia wyprzedaży muve.pl zaprezentował dwa stosunkowo nowe tytuły (oczywiście w wersji digital), czyli Borderlands 2 i XCOM oraz Season Pass do Borderlans 2. Wszystko przecenione o 25%, dzięki czemu cena poszczególnego produktu waha się w granicach 100 zł. Prywatnie nie jestem zainteresowany, gdyż w Borderlands nie grałam (tytuł znany mi jest głównie z gameplay'ów prezentowanych przez znany duet Rock & Rojo) i średnio interesuje mnie połączenie RPG i gry FPS. XCOM to re-make lub raczej próba odświeżenia klasycznej już serii strategii turowych (lata temu miałem okazję grać w X-COM 3). Obie gry zebrały całkiem sporo pochlebnych recenzji. A Season Pass, to nic innego jak dostęp do wszystkich dodatków do Borderlans 2. Czy warto skorzystać z promocji na muve.pl, która trwa do końca dnia? Fani, którzy wyczekiwali przecen mogą się pokusić i zapewne będą zadowoleni. Ja osobiście skłaniałbym się do tytułu XCOM, ale poczekam. Poczekam na promocję znacznie większą niż 25%.

Poza tym muve.pl wprowadził też promocję na gry "pudełkowe". Dość obiecujące ceny i dodatkowo każdy gracz (bez względu na to jaką platformę do gry posiada) może znaleźć coś dla siebie. Wstępnie moją uwagę przykuł tytuł Confrontation (czyli cyfrowa adaptacja figurkowej gry bitewnej od Rackham). 
Cena jest dość atrakcyjna bo 17,99 zł, dodatkowo odpadają koszty przesyłki, bo muve.pl bierze to na siebie. Powstrzymuje mnie to, że nie mamy do czynienia z grą turową opierająca się na potyczkach frakcji dobranych według własnego uznania, czyli idealnego przeniesienia mechaniki gry na ekran komputera (jakby tak wyglądała brałbym od razu tytuł, bo bitweniak był rewelacyjny i miał prześliczne modele). Konwencja gry przypomina troszkę Dawn of War 2 i niestety prezentuje tylko potyczkę Gryfów ze Skorpionami z Dirz (przy czym sterujemy tylko Gryfami). Osobiście mnie nie przeszkadza taki wybór, bo akurat Akkylannie Griffons była armią, która najbardziej mi spasowała. Laures jednak swoją sympatią obdarzyła inną frakcję i negatywnie wyraziła się na temat edycji cyfrowej Confrontation. Może jak CD-Action, kiedyś dorzuci jako "pełniak" będę miał okazję w to zagrać z czystym sumieniem ;). 

Pozdrawiam i do następnego przeczytania. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz