poniedziałek, 12 listopada 2012

Grand Theft Auto IV - RZUT (Rad)OKIEM

Tak, tak. Radok marnotrawny wraca do serii z przed wielu lat. A to za sprawą szalonej promocji w sklepie muve.pl. GTA IV wraz z dodatkami można tam dostać już za około 35 zł w wersji elektronicznej. 
Wielce prawdopodobne jest to, że gdy czytacie te słowa mój komputer poci się "zasysając" z muve.pl własnie wersję gry :D (dziękuję Laureskowi Kochanemu za zakup gry).

Będzie to mój pierwszy kontakt z tą częścią serii, gdyż dość sceptycznie podchodziłem do tego co zaprezentowała. Pierwsze moje wrażenie było takie, że gra stara się spoważnieć i wydorośleć. Bardziej przypadło mi podejście do gangsterskiego tematu zaprezentowane w Saint Row 2 i 3
Póki co nastawiony jestem dość optymistycznie (ale z dystansem) do tytułu, ale mając we wspomnieniach pierwszy kontakt z serią GTA ( gdy to jeszcze podczas gry obserwowaliśmy czubek głowy naszego bohatera) oraz radosne chwile spędzone przy kolejnych odsłonach (jakoś tak ominąłem Vice City i San Andreas ) daję jej duży kredyt zaufania. Szczególnie ,ze cena jest dość atrakcyjna i zachęca do skorzystania z promocji. Bo za podstawową wersję gry płacimy coś około 13 zł, a za dodatki 21 zł ... WARTO! 
Swoją drogą CDP.pl i muve.pl zaczęli dość ostro walczyć ze sobą o klienta... to dobre wieści dla nas, graczy.  

Jak tylko zapoznam się bliżej z GTA4, z wielką radością zamieszę tutaj swoje przemyślenia.

Pozdrawiam i do następnego przeczytania. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz